duminică, 12 iunie 2016

Bilet pentru trecut!

Bilet pentru trecut!

Dă-mi un bilet să plec în trecut.
Dă-mi un bilet să mă întorc și să uit,
Să încerc să nu mai privesc,
În direcția în care am crezut,
În direcția în care am mers și am căzut,
Să nu mai văd ... să nu mai zăresc.

Dă-mi un bilet să plec în trecut.
Dă-mi un bilet doar dus,
Să plec în trecut și să uit,
Să pot să mă înalț mai sus
Și să clădesc un prezent frumos,
Dintr-un trecut întunecos.

Dă-mi un bilet doar dus ... 
Acolo unde soarele nu știe de apus ...

NicK C.E. - 12.06.2016

"În viață, trenul pierdut se va mai întoarce, dar puțin probabil să mai gasești bilet cu loc." - Tiberiu Petre
"Pentru trenul care merge spre iad nici nu trebuie să mai cumperi bilet. Sigur nu vei fi dat jos la prima stație." - Gavril Siharul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu